lipodermoid

Idag var jag hos ögonläkaren. Jag har ej berättat det här för er innan men jag föddes med en skinnbit i ena ögats kant och det är någonting som har besvärat mig OTROLIGT länge. Ända sedan jag  upptäckte den, faktiskt. Idag fick jag namn på den, lipodermoid heter det. Jag har googlat och jag måste bara säga att min ser mycket mindre ut än alla andras, min syns knappt inte alls. Men i allafall, jag ska få ta bort den. Lycka eftersom att den hindrar mig från att bli riktigt nöjd med mina ögon. Den hindrar mig från att bli nöjd med hela ansiktet helt ärligt. Men nu ska den bort, hihi. Inom tre måndader, jag hoppas på att någon avbokar en tid snarast så att jag får den! :D Läkaren sa dock att jag endast kommer att få lokalbedövning, PANIK!!! Palla se en jävla skalpell som kommer mot en öga? :s Fast jag tjata till mig lugnande medel så att jag inte får en panikattack. Så otroligt jävla lycklig är jag, när den försvinner så ska jag ALDRIG mer ha luggen hängande över halva ögat utan jag ska alltid ha den uppsatt med ett hårspänne. :)

Kommentarer
Postat av: carro

hej

råka av misstag hamna på din blogg... blev kvar en bra stund.

mår du så dåligt som det verkar?



en som undrar

:-?

2011-12-25 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0