Fest igår.

Idag har det gått hyffsat bra. Har typ ätit för 1300 kcal. Vilket är lyckat, för mig. Igår var jag på en fest. Jag gick dit med min förredetta bästa kompis pojkvän (vi är fortfarande vänner, vi bara gled isär) och några till. Hennes ex är typ kåt i mig. Det är irriterande eftersom att jag aldrig skulle kunna göra något med honom eftersom att det skulle såra henne så grovt, och han fattar inte det! Men vi kom dit i allafall. Hon var där, hon märkte att han kom så hon började hålla på med en annan kille. Hennes ex stack. Hon och den andra killen hade sex. Var med henne resten av kvällen, hom ångra sig grovt eftersom att massa omogna jävlar började filma och hålla på. Behöver jag ens nämna att de båda var väldigt fulla?

Men i allafall. Världens snyggaste kille var där. Han kom fram och krama om mig, vi har träffats förut och hälsar. Dock aldrig nykta. Men, han var nykter, jag var nykter. Jag gick till ett rum, han kom dit och började snacka med mig. Jag gick till ett annat rum, han kom dit och började snacka med mig. Det kändes härligt! Och det var så det liksom var hela kvällen.

Imorse vaknade jag och kollade min mobil. I min inkorg låt ett sms av han. Då blev jag glad. Har dock insett att han bara är ute efter en sak - sex. Trodde verkligen inte det om honom, för har varit med honom och hans kompisar (är kompis med hans kompis) och det var verkligen hans kompisar som höll på och skit, han var mer den som pratade med mig. Försökte inget. Utan pratade och lyssnade på vad jag hade att säga. Vilket är fint, helt underbart att prata med honom.


Fail - dygnar

Okej, idag har dagen varit överdrivet fail. Men, jag dygnar idag och ska inte äta något mer förän på fredag så det är rätt lugnt faktist.

Äta normalt

Jag har världens största röv. Orkar inte en titta på mig själv i spegeln. Usch. Ny plan - denna veckan ska jag nog äta hela 2000 kalorier om dagen. Fram till söndag. Vill på något sätt vänja kroppen vid normalt, hetsätit som jag vet inte vad de senaste månaderna faktist. Usch och fy på mig!  




dagens matintag

Okej - dagens matintag blev inte som jag tänkt mig. Kunde inte träna heller eftersom att jag lider av grova andningsproblem och idag är det värre än det brukar. MEN, det blev i allafall ett normalt intag och inte hets som det är varje dag ungefär. Såhär ser dagens matintag ut:

Frukost: 1 ägg och en macka = 300 kcal
Lunch: Fisk, potatis och sås = 700 kcal
Mellanmål: 2 mackor och en banan = 500
Middag: Köttfärssås och mackaroner = 600

Totalt: 2100 kcal.

Och det kan jag faktist leva med!


Min "diet"

Jag planerar ej att gå ner i vikt genom svält. Siktar på att äta mellan 1000 - 1300 kcal om dagen där i princip allting är tillåtet för mig att äta. Ifall jag vill äta en chokladkaka, ja då äter jag en chokladkaka. Så länge liksom inte den totala summan av den dagens intag överstiger 1300 kcal så är det lungt. Dock ska jag försöka äta så nyttigt och proteinrikt som jag bara kan. Imorgon ska jag träna så jag vill helst få i mig mest protein. Såhär planderar jag att morgondagens intag skall se ut:

Frukost: 1 ägg(70) med 1 dl keso och lite vitlök(90) = 160 kcal
Lunch: Stekt fisk = 300 kcal
Mellanmål: 1 banan = 100 kcal
Middag: Det som serveras = 600 kcal

Totalt: 1160 kcal.

(kan dock komma att ändras lite)


Omstart.

Startar om nu. Känner helt enkelt att det blir bäst såhär.

Svartvikt 15 Mars: 58 kg

Delmål 1 April: 56 kg

Delmål 6 April: 55 kg

Delmål 1 maj: 53 kg

Slutmål 1 juni: 49.9 kg

Jag kommer inte att väga mig innan första april. Blir mer spännande så.

RSS 2.0