Rubrik

Jag är misslyckad. Den här bloggen är misslyckad. Idag har det gått bajs. 1700 kcal. Men men, jag kommer aldrig bli smal. Jag kommer aldrig att bli fin. Så är det bara. Ska ut i snöovädret och ta en cigg nu, ska plågas och frysa. Nästan så att jag till och med borde fimpa ciggen på mig själv. För precis det är jag värd.
Puss&Kram.

-

Känner mig ensam. Vill inte mer. Jag lär ju få gå om ett år. Ifall det händer så kommer mitt liv aldrig att bli bra. Då tar det slut, så enkelt är det. De flesta av mina kompisar har tröttnat på mig. På mina problem. På att jag alltid ljuger. På att jag alltid sviker. På att man absolut inte kan räkna med mig. På att man kan aldrig bestämma någonting med mig. På att jag alltid drar mig ur i sista sekund. De flesta har även slutat att smsa. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag alltid ignorerar alla sms jag får men det känns ändå tufft. Jag vill inte det här. Jag vill bli mitt gamla sociala jag igen. Jag vill vara lycklig, gå ut och festa. Jag vill leva. Jag vill vara lycklig. Jag vill åka till Bosnien och Kroatien med M. Bo i min pappas lägenhet. Flirta med killarna där nere. Jag har nog förlorat M för alltid. Nu har HON slutat att svara på mina sms. Hon har hittat nya kompisar, bättre kompisar än mig. Jag märker det när jag är med M och dem, hon blir som en helt annan person. Anstränger sig för att vara social, för att vara rolig. Med mig är hon bara dryg. Anstränger sig inte alls. Jag saknar henne något så otroligt. Jag skrev till henne på facebook förut och undrade om hon ville hitta på något med mig. Får se när hon svarar. Jag vet nästan helt säkert att hon kommer att skriva att hon är trött och inte orkar. Då vet jag. Att hon är förlorad menar jag. Ifall hon vill hitta på något med mig så ska jag berätta allt. Berätta att jag inte alls har haft körtelfeber.
Jag har i allafall träffat F, S, O, H och D i helgen. De finns i allafall fortfarande kvar. Jag känner mig älskad när jag är med dem. Känns fint. Vill dock även känna så när jag är med M.

tillbaka 1 december.

Jag har varit otroligt dålig på att blogga, men det är inget kul när det går piss för en. Jag kommer tillbaka till bloggen den första december, och då oavsätt vad jag väger. Men jag hoppas på max 57, hehe. Men jag hoppas att det ska gå superbra för alla! Pusshej! <3

RSS 2.0