söndag

Idag är jag taggad! Har ätit för ca 1000 kcal idag. Är glad, det var otroligt längesen jag åt för såhär lite kcal. Imorgon måste jag till skolan, fyfan. Är så himla tjock just nu. 61 kg. Åhfyfan. Men har bestämt mig för att väga max 58 när höstlovet är slut vilket betyder att jag har 2 veckor på mig att gå ner 3 kilo. Det är ju en helt normal och ändä rätt seg viktnedgång. Jag har gjort upp ett tränings schema för höstlovet, hihi. Jag ska ner. Jag ska slänga batterierna till vågen imorgon efter att jag har vägt mig så att jag inte kan väga mig innan slutet på lovet, jag tror att det blir roligare att se en större skillnad på vågen istället för ett hg hit och dit, det känns inte riktigt värt faktiskt. Men nu ska jag ut och röka, mamma är på spa och lillebror hos mormor så jag har hela huset för mig själv tills på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0