jdasojnfojsfasdlkafmureifnm

Varför är det så att vi alla måste växa upp? Varför kan man inte bara få vara barn för evigt. Jag märker hur mycket äldre jag blir för varje dag som går. Jag märker hur min bror blir äldre för varje dag som går. Nu finns det inget "vill du leka?" längre för honom utan det har ersätts med "vill du va?". Jag vill inte bli vuxen, gammal. Jag vill vara ett barn igen. Jag vill att mamma alltid ska ta hand om mig, jag vill alltid bo hemma. Jag satte precis på Skönheten och Odjuret på vhs, minnen. Trailern för "Lilo & Stitch" finns med och det påminner mig om hur jag alltid brukade kolla på den innan jag skaffade självaste filmen. Vilket psykfall jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0