-

Okej, måste bara berätta en sak som hände för ungefär två timmar sedan. Jag satt vid mitt fönster och rökte, klockan var kanske tre, halv fyra, och helt plötsligt så ser jag hur en postbil svänger in på våran gata. Det är nämnligen återvändsgränd när man svänger in på den, och sen går det en lite minigata från våran gata som det också är återvändsgränd på. Men i allafall, vi bor i ett hus och mitt rum är på övervåningen, så bilen åker liksom förbi rätt sakta, jag ser två att två män sitter i bilen, de kollar på mig, stannar, svänger helt plötsligt in på den lilla gatan och de står där ett tag. De kollar på mig och jag kollar tillbaka och helt plötsligt åker de iväg. Förlåt men, brukar postbilar åka runt mitt i natten? x) För i vår stad så snackades det för ett tag sen att det är en postbil som åker runt och liksom gör inbrott, stjäl cyklar osv. Kan det vara den må tro? Lite läskigt isf, haha. Jag skulle fan ha skrivit ner registreringnret och kolla upp om den bilen var i tjänst. Gah, nu blir jag nästan lite sur på mig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0