rubrik

Jag åt havregrynsgröt till frukost för ungefär en timme sedan och jag kan knappt vänta till klockan 3 då jag får äta middag/lunch. Så sjuk jag känner mig. Jag planerar och ser fram emot när jag får/ska äta. Mamma håller typ koll på mig så att jag inte äter, haha omg. Hon tvingar mig även att träna ikväll. Det behöver jag, någon som pushar mig i rätt riktning. Jag har bestämt mig för att äta ca var tredje timme och max 1300 kcal samt träna en halvtimme på crosstrainern varje dag i typ en vecka och sedan se vad som händer på vågen. Jag hoppas på det bästa, jag måste bli fit nu innan nyår för annars så blir det inget nyårsfirande för mig. Mina nyårslöften är att aldrig komma upp till 60 kg under 2011 samt gå ner till minst 50 kg innan sommaren. Hoppas att jag lyckas hålla dem! :)
Mamma och jag ska åka till en större stad i närheten om en stund och köpa nyårsskor, halsdukar, koftor och sådant till mig. Inte nyårsklänning, jag känner nämligen att jag inte är redo för det än. 
Nej, nu ropar mamma att jag ska bära upp damsugaren till övervåningen. Orka, tänker jag men jag slipper ju i allafall damsuga, hihi. Både mamma och pappa vet att det inte ens är värt att försöka tvinga mig att göra någonting här hemma så de har gett upp. GÖÖÖÖTT säger jag. Pussochkram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0