nyår kommer att suga balle...

Jag kommer att vara fet på nyår. Alla andra kommer att vara fina, smala och eleganta med sina små och söta klänningar medan jag kommer att se ut som en stor och äcklig valross. Jag vill inte. Jag vill inte välkomna det nya året med min brutala kroppsvikt. Åh. Jag har faktiskt inte ens köpt en klänning än. Mamma försöker att tvinga mig men jag vägrar. Vill inte köpa klänning såhär. Vill inte stå i provhytten och se allt fett som väller ut överallt. Jag kan förövrigt ej hitta en grej som behövs till mitt wii för att kunna spela Super Mario. Åh.
Igår gick maten bra. Idag så hoppas jag på att det kommer att gå precis lika bra. Jag hoppas på att tappa åtminstone ett kilo fram till nyår.
Nej, nu måste jag släppa in min kissemisse. Han har varit ute allt för länge nu och jag saknar honom. Naaw!
pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0