-

Igår var det jul och jag måste faktiskt säga att det var en bra och fin dag! Jag, min sötis till lillebror, mamma och mammas kille åkte till mormor och morfar och där "firade" vi! Vi är inte direkt som vissa och går helt bananas för att det är jul med maaaassa förberedelser, pynt, världens mest varierade julmat osv utan vi typ får presenter, äter lite köttbullar, jul skinka och det vanliga, ser på Kalle Anka och sen åker vi hem.
Jag personligen är inte sådär jättemycket för jul utan jag tycker att det mest blir jobbigt. Man får massa saker som man ÄNDÅ skulle ha fått dock så skulle man ha fått de sakerna på direkten när man bett om dem. Menmen, jag fick i allafall;
En HTC desire HD, en digitalkamera, 3400 kr, några filmer, några spel till mitt wii samt spel till vårat playstation 3, parfym, bodylotion, presentkort till olika affärer och sen lite småsaker. Men jag är nöjd. Finns inget mer som jag hade velat ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0